Technologicky nejvyspělejší jachta

Technologicky nejvyspělejší jachta

Yacht Trophy Award 2016

Carbon-tech generation

Carbon-tech generation

Extra prostor bez extra zátížení

EPS Elektronické řízení

EPS Elektronické řízení

Stejně příjemný systém jako ve Vašem voze.

Interiérový designér<br/> Carlo Galeazzi

Interiérový designér
Carlo Galeazzi

Exteriér

Interiér

Video

Uspořádání

Features

Carbon-tech generation

Využití uhlíku je konstrukční řešení, které umožňuje rozšířit plochy a zvětšit objemy, zatímco udržíte stejnou hmotnost, čímž dále dosahujete excelentních úrovní stability. Laminace uhlíkovým vláknem je aplikována na: - Příď - Horní přední číst vysutého můstku - Hard top (var.)

EPS Electronic Power Steering

Elektronické řízení dává kormidlu dělá vedení lodi skoro stejně seznační jako řízení nejlepších vozů. Majitel může nastavit responsivitu kormidel adaptivním regulováním otáček volantem a natáčením kormidel podle rychlosti. Systém též těží z eliminace hydraulického vedení mezi kormidelnou a kormidelními listy.

Integrovaný řídicí panel

Integrovaný řídicí systém Raymarine byl upraven k navášení řídicího potenciálu: od dat z motorů a alarmů, po podpalubní pumpy a přepušťovací pumpy, naplnění nádrží a ventilace motorovny, přes sound systémy, až napřklad po jednotky klimatizace. Systém lze ovládat z obou kormidelen a dálkově přes tablet.

Home automation system

Domácí palubní systém lze využít k uložení 3 režimů osvětlení pro vytvoření atmesféry v obytné a jídelní části. Navíc, elektronicky zamatující rozdělovač mezi kuchyní a obytným prostorem lze zastřít pro maximum soukromí, když je potřeba.

HTS High Technical Standards deklarace

Azimut 66 byla navržena a stvořena podle nejvyšších standardů užitých v rekreačním průmyslu výroby lodí. S CE třídou A a NMMA certifikací, loď vyhovuje dvěma hlavní bezpečnostním požadavkům pro lodě pod 24 metrů.

Technické specifikace

Hlavní Technická data
Celková délka (včetně příďového koše)20,80 m (68'3'')
Délka trupu (vč. koupací plošiny)20,33 m (66'8'')
Šířka trupu5,23 m (17'2'')
Ponor (včetně propelerů při plném zatížení)1,6 (5'3'')
Výtlak (při plném zatížení)41 t
Projekt
Konstrukční materiálVTR
Styl a konstrukce exteriéru Stefano Righini
Autor interiéru Carlo Galeazzi
Hull designerStudio PLANA
Kýl V-shape with angle of deadrise 17° aft
Stavitel lodiAzimut Yachts
Ubytování
Počet kajut4 + 1
Počet lůžek8 + 1
Počet koupelen3 + 1
Výkon
Motory2 x 1150 mHP (847 kW) CAT C18 ACERT
Maximální rychlost (test zatížení)32 kn
Cestovní rychlost (test zatížení)28 kn
Objem nádrže
Motory2 x 1150 mHP (847 kW) CAT C18 ACERT
Objem palivové nádrže3900 l (1030 U.S. Gal)
Objem nádrže na vodu1000 l (264 U.S. Gal)

Data refers to UNI ISO 8666 conditions

Materiály používané při stavbě Azimut Yachts jsou navrženy tak, aby majitel každé jachty byl se vzhledem své lodi maximálně spokojen. Povrchová úprava, úroveň standardní výbavy i možnosti doplňků se mohou lišit i mezi jednotlivými loděmi. Informace zprostředkované těmito materiály (virtuálními prohlídkami, fotografiemi, videoklipy atd.) mají pouze informativní charakter. Společnost Azimut Yachts pečlivě dbá na to, aby informace na těchto stránkách byly přesné, přesto může dojít k uvedení technických nepřesností nebo zeměpisných chyb. Společnost Azimut Yachts nemůže ručit za uvedení, přesnost, úplnost nebo pravost obrazového materiálu, za zobrazení výrobku uvedeného na obrazovém materiálu ani za uvedení daného výrobku ve skutečnosti. Společnost Azimut Yachts si vyhrazuje právo bez předchozího ohlášení upravovat veškerý obsah a popis jakékoliv jachty i megajachty, a to včetně barevného provedení, materiálů, doplňkové výbavy a zařízení lodi.