Italská krása, uhlíková duše

Italská krása, uhlíková duše

Carbon-tech generation

Carbon-tech generation

Extra prostor bez extra zátížení

Interiérový designér<br/> Carlo Galeazzi

Interiérový designér
Carlo Galeazzi

Exteriér

Interiér

Video

Uspořádání

Features

Carbon-tech generation

The use of carbon fibre is a construction choice that allows volumes and surfaces to be increased in size while keeping the same weight, therefore maintaining excellent levels of dynamic stability.
Carbon fiber lamination is applied to:

  • deck (hybrid)
  • superstructure
  • flybridge
  • radar arch
  • hard top (opt)

Humphree Automatic Trim system

Automatic interceptors by Humphree gives the vessel the lift it needs to get up on plane faster or to reach that optimum running trim. In this way the resistance of the hull is automatically optimised for every speed and load condition, this resulting in increased speed and lower fuel consumption. The Humphree system is all electric powered by 12-24 Volt DC. Thanks to the design of the Interceptor it only requires a small amount of power to move the blade up and down, even under high speed operation.

Automatická e-pumpa pro transfer paliva

Systém automaticky přesouvá naftu z tanku do tanku tak, aby úhel náklonu byl blízko nule v případě různě umí stěného nákladu či doplňování pohonných hmot.

Integrovaný řídicí panel

Integrovaný řídicí systém Raymarine byl upraven k navášení řídicího potenciálu: od dat z motorů a alarmů, po podpalubní pumpy a přepušťovací pumpy, naplnění nádrží a ventilace motorovny, přes sound systémy, až napřklad po jednotky klimatizace. Systém lze ovládat z obou kormidelen a dálkově přes tablet.

HTS High Technical Standards deklarace

Azimut 72 byla navržena a stvořena podle nejvyšších standardů užitých v rekreačním průmyslu výroby lodí. S CE třídou A a NMMA certifikací, loď vyhovuje dvěma hlavní bezpečnostním požadavkům pro lodě pod 24 metrů.

Technické specifikace

Hlavní Technická data
Celková délka (včetně příďového koše)22,64 m (74' 3'')
Délka trupu (vč. koupací plošiny)22,05 m (72’ 4")
Šířka trupu5,60 m (18' 4'')
Ponor (včetně propelerů při plném zatížení)1,82 m (5' 11'')
Výtlak (při plném zatížení)53.3 t (117.506 lb)
Projekt
Konstrukční materiálCarbon fiber + VTR/GRP
Styl a konstrukce exteriéru Stefano Righini
Autor interiéru Carlo Galeazzi
Hull designerStudio P.L.A.N.A. & Azimut Yachts
Kýl Planing with deadrise 15,6 ° aft
Stavitel lodiAzimut Yachts
Ubytování
Počet kajut4 + 1 crew
Počet lůžek8 + 2 crew
Počet koupelen4 + 1 crew
Výkon
Motory2 x MAN CR V12 1400 mHP
Maximální rychlost (test zatížení)up to 32 kn
Cestovní rychlost (test zatížení)up to 26 kn
Objem nádrže
Motory2 x MAN CR V12 1400 mHP
Objem palivové nádrže5200 l (1373 US Gal)
Objem nádrže na vodu1100 l (290 US Gal)

Data refers to UNI ISO 8666 conditions

Materiály používané při stavbě Azimut Yachts jsou navrženy tak, aby majitel každé jachty byl se vzhledem své lodi maximálně spokojen. Povrchová úprava, úroveň standardní výbavy i možnosti doplňků se mohou lišit i mezi jednotlivými loděmi. Informace zprostředkované těmito materiály (virtuálními prohlídkami, fotografiemi, videoklipy atd.) mají pouze informativní charakter. Společnost Azimut Yachts pečlivě dbá na to, aby informace na těchto stránkách byly přesné, přesto může dojít k uvedení technických nepřesností nebo zeměpisných chyb. Společnost Azimut Yachts nemůže ručit za uvedení, přesnost, úplnost nebo pravost obrazového materiálu, za zobrazení výrobku uvedeného na obrazovém materiálu ani za uvedení daného výrobku ve skutečnosti. Společnost Azimut Yachts si vyhrazuje právo bez předchozího ohlášení upravovat veškerý obsah a popis jakékoliv jachty i megajachty, a to včetně barevného provedení, materiálů, doplňkové výbavy a zařízení lodi.