Opravdová megajachta na pouhých 20 metrech

Italská jachta s dlouhým dojezdem

Italská jachta s dlouhým dojezdem

Režim dvojitého zakřivení trupu

Režim dvojitého zakřivení trupu

Maximální svoboda plavby za všech okolností
Až o 15% nižší spotřeba

Bezprecedentní soukromí

Bezprecedentní soukromí

Verze Navetta s oddělenou kuchyňkou a kormidelnou.

Exteriér

Interiér

Video

Uspořádání

Features

Režim dvojitého zakřivení trupu s dvojitým hřbetem

Nová generace Režimu dvojitého zakřivení trupu. Mírný a neposkakovatelný. Unikátní režim dvojitého zakřivení trupu nabízí příjemnou navigaci a excelentní pohyb na vodní hladině mírného moře. Horní hřbet nabízí obrovský přímý proud při pomalých rychlostech, zatímco, při vysových rychlostech se proud oddělí od spodního hřbetu, který je vytvarován pro minimální odpor, a tedy nízkou spotřebu

Verze Navetta

Obytnou část lze oddělit od přední kormidelny a kuchyně tak, že získáte absolutní soukromí, které předčí lecjaké dokonce větší odě. Posádka může pracovat bez vstupu do prostor rezervovaných pro majitele lodě a jejich hosty. Vstup na bok je dveřmi v kuchyňce, což umožňuje posádce vstup do vlastních kajut, aniž by procházeli salónem.

Carbon-tech generation

Využití uhlíku je konstrukční řešení, které umožňuje rozšířit plochy a zvětšit objemy, zatímco udržíte stejnou hmotnost, čímž dále dosahujete excelentních úrovní stability. Laminace uhlíkovým vláknem je aplikována na: - Flybridge - Koupací platforma - Hard top (var.)

HTS High Technical Standards deklarace

Magellano 66 byla navržena a stvořena podle nejvyšších standardů užitých v rekreačním průmyslu výroby lodí. S CE třídou A a NMMA certifikací, loď vyhovuje dvěma hlavní bezpečnostním požadavkům pro lodě pod 24 metrů.

Technické specifikace

Hlavní Technická data
Celková délka (včetně příďového koše)20,15 m (66' 1'')
Délka trupu (vč. koupací plošiny)N/A
Šířka trupu5,4 m (17' 10'')
Ponor (včetně propelerů při plném zatížení)1,67 m (5' 6'')
Výtlak (při plném zatížení)44,5 tons
Projekt
Konstrukční materiálVTR / GRP
Styl a konstrukce exteriéru Cor D. Rover Yacht Design
Autor interiéru Azimut Yachts
Hull designerPierluigi Ausonio Naval Architecture & Azimut Yachts
Stavitel lodiAzimut Yachts
Ubytování
Počet kajut3/4 + 1
Počet lůžek6/8 + 2
Počet koupelen3 + crew
Výkon
Motory2 x 800 mHP (588 kW) Volvo D13
Maximální rychlost (test zatížení)23 kn
Cestovní rychlost (test zatížení)18 kn
Objem nádrže
Motory2 x 800 mHP (588 kW) Volvo D13
Objem palivové nádrže4500 l (1190 U.S. Gal)
Objem nádrže na vodu1000 l (264 U.S. Gal)

Data refers to UNI ISO 8666 conditions

Materiály používané při stavbě Azimut Yachts jsou navrženy tak, aby majitel každé jachty byl se vzhledem své lodi maximálně spokojen. Povrchová úprava, úroveň standardní výbavy i možnosti doplňků se mohou lišit i mezi jednotlivými loděmi. Informace zprostředkované těmito materiály (virtuálními prohlídkami, fotografiemi, videoklipy atd.) mají pouze informativní charakter. Společnost Azimut Yachts pečlivě dbá na to, aby informace na těchto stránkách byly přesné, přesto může dojít k uvedení technických nepřesností nebo zeměpisných chyb. Společnost Azimut Yachts nemůže ručit za uvedení, přesnost, úplnost nebo pravost obrazového materiálu, za zobrazení výrobku uvedeného na obrazovém materiálu ani za uvedení daného výrobku ve skutečnosti. Společnost Azimut Yachts si vyhrazuje právo bez předchozího ohlášení upravovat veškerý obsah a popis jakékoliv jachty i megajachty, a to včetně barevného provedení, materiálů, doplňkové výbavy a zařízení lodi.