The use of carbon fibre is a construction choice that allows volumes and surfaces to be increased in size while keeping the same weight, therefore maintaining excellent levels of dynamic stability.
Carbon fiber lamination is applied to:
Automatic interceptors by Humphree gives the vessel the lift it needs to get up on plane faster or to reach that optimum running trim. In this way the resistance of the hull is automatically optimised for every speed and load condition, this resulting in increased speed and lower fuel consumption.
The Humphree system is all electric powered by 12-24 Volt DC. Thanks to the design of the Interceptor it only requires a small amount of power to move the blade up and down, even under high speed operation.
Systém automaticky přesouvá naftu z tanku do tanku tak, aby úhel náklonu byl blízko nule v případě různě umí stěného nákladu či doplňování pohonných hmot.
Integrovaný řídicí systém Raymarine byl upraven k navášení řídicího potenciálu: od dat z motorů a alarmů, po podpalubní pumpy a přepušťovací pumpy, naplnění nádrží a ventilace motorovny, přes sound systémy, až napřklad po jednotky klimatizace.
Systém lze ovládat z obou kormidelen a dálkově přes tablet.
Azimut 72 byla navržena a stvořena podle nejvyšších standardů užitých v rekreačním průmyslu výroby lodí.
S CE třídou A a NMMA certifikací, loď vyhovuje dvěma hlavní bezpečnostním požadavkům pro lodě pod 24 metrů.
Hlavní Technická data | |
---|---|
Celková délka (včetně příďového koše) | 22,64 m (74' 3'') |
Délka trupu (vč. koupací plošiny) | 22,05 m (72’ 4") |
Šířka trupu | 5,60 m (18' 4'') |
Ponor (včetně propelerů při plném zatížení) | 1,82 m (5' 11'') |
Výtlak (při plném zatížení) | 53.3 t (117.506 lb) |
Projekt | |
---|---|
Konstrukční materiál | Carbon fiber + VTR/GRP |
Styl a konstrukce exteriéru | Stefano Righini |
Autor interiéru | Carlo Galeazzi |
Hull designer | P.L. AUSONIO Naval Architecture & Azimut R&D Dept. |
Kýl | Planing with deadrise 15,6 ° aft |
Stavitel lodi | Azimut Yachts |
Ubytování | |
---|---|
Počet kajut | 4 + 1 crew |
Počet lůžek | 8 + 2 crew |
Počet koupelen | 4 + 1 crew |
Výkon | |
---|---|
Motory | 2 x MAN CR V12 1400 mHP |
Maximální rychlost (test zatížení) | up to 32 kn |
Cestovní rychlost (test zatížení) | up to 26 kn |
Objem nádrže | |
---|---|
Motory | 2 x MAN CR V12 1400 mHP |
Objem palivové nádrže | 5200 l (1373 US Gal) |
Objem nádrže na vodu | 1100 l (290 US Gal) |
Data refers to UNI ISO 8666 conditions