Využití uhlíku je konstrukční řešení, které umožňuje rozšířit plochy a zvětšit objemy, zatímco udržíte stejnou hmotnost, čímž dále dosahujete excelentních úrovní stability.
Laminace uhlíkovým vláknem je aplikována na:
Elektronické řízení dává kormidlu dělá vedení lodi skoro stejně seznační jako řízení nejlepších vozů. Majitel může nastavit responsivitu kormidel adaptivním regulováním otáček volantem a natáčením kormidel podle rychlosti. Systém též těží z eliminace hydraulického vedení mezi kormidelnou a kormidelními listy.
Automatické interceptory od Humphree dávají lodi potřebný zdvih, a to tak, aby se dostala do skluzu rychleji nebo dosáhla optimálního plovoucího trimu. Takto je odpor trupu automaticky optimalizován pro každou rychlost a zatížení, což vyústí ve vyšší ryhclost a nižší spotřebu. Humphree systém je napájen 12-24V DC. Díky natvarování Interceptoru potřebuje jen malý příkon k pohybu čepele nahoru a dolů, dokonce i při vysových rychlostech.
Nejmodernější řešení zobrazení a řízení hlsavních palubních systémů: data z motorů, spotřeba, generátory, trimy,filtry, navigační světla, baterie, klimatizace.
The extraordinary views through the full-length windows on both sides of the owner’s suite create the incomparable sensation of being completely at one with the sea.
Azimut Grande 25 metri has been designed and engineered according to the highest standards applied in the recreational industry for production boats.
With CE Class A and NMMA Certification, the boat is in compliance with the two major safety.
Azimut Grande 27 Meters offers an advanced stabilization system consisting of Stabilis Electra™ stabilizer fins and Dualis Electra™ thrusters.
CMC Marine's Stabilis Electra™ stabilizer fins offer advanced technology designed to deliver dynamic, accurate and quiet response that reduces energy consumption and offers a high degree of reliability.
The Dualis Electra™ thrusters also offer a high thrust/power ratio, higher than other systems, thanks to the excellent quality of casting and mechanics.
Hlavní Technická data | |
---|---|
Celková délka (včetně příďového koše) | 26,78 m (87' 10'') |
Délka trupu (vč. koupací plošiny) | 23,95 m (78' 7'') |
Šířka trupu | 6,59 m (21' 7'') |
Ponor (včetně propelerů při plném zatížení) | 1,93 m (6' 4'') |
Výtlak (při plném zatížení) | 93 t (205.030 lb) |
Projekt | |
---|---|
Konstrukční materiál | Carbon Fiber + GRP |
Styl a konstrukce exteriéru | Stefano Righini |
Autor interiéru | Achille Salvagni Architetti |
Hull designer | P.L. AUSONIO Naval Architecture & Azimut R&D Dept. |
Kýl | 0 |
Stavitel lodi | Azimut Yachts |
Ubytování | |
---|---|
Počet kajut | 4 + 2 crew |
Počet lůžek | 8 + 3 crew |
Počet koupelen | 5 + 2 crew |
Výkon | |
---|---|
Motory | 2 x MAN R V12 1900 mHP |
Maximální rychlost (test zatížení) | up to 28 kn |
Cestovní rychlost (test zatížení) | up to 24 kn |
Objem nádrže | |
---|---|
Motory | 2 x MAN R V12 1900 mHP |
Objem palivové nádrže | 9500 l (2510 US Gal) |
Objem nádrže na vodu | 2000 l (528 US Gal) |
Data refers to UNI ISO 8666 conditions